קורס קידום אתרים למתקדמים

קורס קידום אתרים – מתקדמים

יש צורך מיידי באנשי קידום אתרים מקצועיים שעברו התמחות באופן רציני ומקצועי. קורס רמה ב' מיועד למקדמי אתרים מוסמכים המעוניינים להתמחות, להתמקצע ולהרחיב את הידע ברמה הגבוהה ביותר בתחום.

קורס רמה ב' – מתקדמים

קורס שלב א' נמשך 110 שעות אקדמאיות, וחלקו המעשי 60 שעות. לקורס פרויקט סיום אחד המהווה את ההסמכה שלך. בפרויקט תצטרך להציג אתר כלשהו, בעל דירוג נמוך בתוצאות החיפוש של גוגל, ולקדמו באופן משמעותי באמצעות הכלים שרכשת בקורס.

הנה מקצת הנושאים בהם נעמיק בקורס, מחקר רקע מקדים, הידע כיצד לחקור את התחרות המקומית שלך באינטרנט, להבין את המגמות החמות ביותר הנוגעות לעסק שלך, לפתח ניתוח SWOT נקודות חוזקה וחולשה, הזדמנויות ואיומים וכיצד למתג בצורה מקצועית את החברה שלך.

לתת ללקוחות שלך את מה שהם צריכים

כיצד לאתר את קהל היעד של הלקוח שלך, כיצד הם חושבים, איך הם חוקרים וקונים? כיצד לאתר את התכונות הייחודיות של הלקוח וכיצד אתה מתרגם אותם בפועל ליתרונות? תקבל כלים להבין ולאתר לבד כיצד ליצור הזדמנויות ממוקדות שיגרמו ללקוחות של הלקוחות שלך לנקוט את הפעולה הרצויה, עכשיו!

יצירת דפי אינטרנט המייצרים המרות בשיעור גבוה

בקורס תקבל כלים ליצירת דף באופן שישיג דירוג גבוה במנוע החיפוש ויצור יחס המרה גבוה. בשיעור זה נתאר את התהליך צעד אחר צעד כיצד ובמה משתמשים כותבי העל שלנו כאשר הם יושבים לכתוב מאמר ברמה גבוהה. תלמד את האמת על צפיפות מילות מפתח במאמר, היכן למקם מילות מפתח במאמר עצמו. את הדפים החשובים ביותר לאתר זה השלב שאתה צריך להתחיל לכתוב.

שיפור מאמרים כתובים

נגלה ביחד כיצד תוכל לשנות את המאמרים הקיימים שלך, דפי השאלות הנפוצות, פוסטים בבלוגים ועוד לדפים חזקים וממוקמים גבוה. תלמד צעד אחר צעד הוראות לעריכת מילות מפתח, כיצד להשתמש ב- Google Secret לקבלת שיעורי ההמרה גבוהים יותר וכיצד ליצור כותרת העליונה צועקת לגולש "לחץ עלי" בדף תוצאות מנוע החיפוש.

איתור הזדמנויות חדשות לאסטרטגיית תוכן

למה להסתפק במספר מילות מפתח במיקום העליון כאשר אתה יכול לכתוב תוכן ולזכות לדירוגים עבור הרבה יותר? תוכל לגלות כיצד ליצור מבזקי חדשות, מאמרי תוכן ועוד, שיעזרו לך להשיג ללקוחותייך העתידיים קליקים והגדלת מחזור המכירה..

מדידת הצלחה SEO copywriting

מדידת הצלחה שלך היא יותר מאשר רק לבדוק את דירוגי מילות המפתח שלך. זוהי הזדמנות בלתי רגילה ללמוד דרכים שונות אשר באמצעותן אתה תוכל למדוד את ההצלחה שלך, לבדוק את האפקטיביות ולשפר עוד יותר את תהליך קידום האתרים שאתה מנהל כעת. נדון בדרכים קלות ומהירות לשיפור האתר הדורש SEO באמצעות הכלים החינמיים של Google, כגון מרכז למנהלי אתרים, Google Analytics וכלי אופטימיזציית האתרים.

בהצלחה